logo.png

Copyright © 2017. All Rights Reserved By SmartICT Bİlişim A.Ş.

+90 312 988 1453

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Gri LinkedIn Simge

Cyberpark Cyberplaza C Blok 3.Kat No:328

Ankara - Türkiye

Ürünlerimiz

Mesai Takip Sistemi

Firmalar için personellerinin mesai durumlarını takip etmek çok uzun ve yorucu bir süreçtir, bu sebeple hem personelin kendi mesai durumunu takip edebilmesi hem de yöneticilerin personelin mesai durumunu izlemesi ve gerektiğinde tedbir alması için Personel Devam Kontrol Sistemi geliştirilmiştir.

Esnek mesai saati uygulaması yapan veya çok fazla personelin bulunduğu firmalar için personelin kendi eksik saatlerini takip ederek tamamlaması sağlanmaktadır. Sistem üzerinden yöneticilere personellerin giriş çıkış saatleri ile ilgili raporlama yapılmaktadır ve personellere her haftanın son çalışma gününde eksik saatleri ile ilgili uyarı bildirimleri gönderilmektedir.

  • Personellerin verilerinin sürekli güncelliğinin sağlar

  • Personellerin performans değerlendirilmesinin yapılmasına destekler

  • İş süreçlerinin optimize eder

  • Verimliliği attırır

  • İş ve veri güvenliğini arttırır

Fazla mesailer sistem üzerinden efor harcanmadan takip edilir. Günlük olarak 11 saatten fazla çalışan personellerin hakedişleri sisteme otomatik eklenir.

Yıllık izin, kalan izin, istirahat, görevlendirme gibi bilgiler sistem üzerinden ayırt edici renkler ile belirlenir

Sistem NFC, Mifare, Mifare+, RFID tabanlı tüm kapı geçiş sistemleri ile entegre olabilen bir yazılım sistemidir.